preloader
Data przyjazdu
Data wyjazdu

Ogłoszenia

22.07.2019

Odpowiedzi na zapytania do SIWZ [kliknij]




16.07.2019
Zapytanie ofertowe na substancję SEKUKINUMAB- Leki biologiczne- SWIZ- [kliknij] [załącznik nr 2- Formularz asortymentowy SEKUKINUMAB]

29.04.2019

Ogłoszenie o konkursie na stanowisko Prezesa Zarządu [załącznik do Uchwały 23-VIII-2019]

29.04.2019

Ogłoszenie o konkursie na stanowisko Wiceprezesa Zarządu [załącznik do Uchwały 24-VIII-2019]


16.04.2019

                                                                      Zamawiający:
Uzdrowisko Świeradów-Czerniawa Sp. z o.o.- Grupa PGU
ul. Zdrojowa 2
59-850 Świeradów-Zdrój

ZAPYTANIE OFERTOWE

PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA:
Sukcesywna dostawa leków do terapii lekowej na bieżące potrzeby Uzdrowiska Świeradów-Czerniawa Sp. z o.o. – Grupa PGU

Termin składania ofert : 29.04.2019 do godz. 15.00


Zamawiający:
Uzdrowisko Świeradów-Czerniawa Sp. z o.o.- Grupa PGU
ul. Zdrojowa 2
59-850 Świeradów-Zdrój
tel: 075 7820739 fax. 075-7820653
Strona www: http://www.uzdrowisko-swieradow.pl
E-mail: urbanczyk@uzdrowisko-swieradow.pl
Dni i godziny pracy Zamawiającego: poniedziałek – piątek: 7:00 – 15:00

TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytania ofertowego wg wewnętrznych procedur Spółki.

OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Przedmiotem zamówienia jest dostawa leków do terapii lekowej dla pacjentów Uzdrowiska Świeradów-Czerniawa Sp. z o.o. – Grupa PGU na podstawie zamówienia złożonego przez Zamawiającego w formie pisemnej - przesłanej faksem lub mailem z wyprzedzeniem 2 -dniowym lub złożonym telefonicznie. Przedmiot zamówienia został podzielony na części.
2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, obejmujących tylko jeden pakiet (część). Wymagane jest określenie cen jednostkowych i wymaganych wartości wg załącznika nr 2, stanowiącego integralną część SIWZ.
3. Towar będący przedmiotem zamówienia dostarczany będzie transportem Dostawcy, na jego koszt i przekazywany upoważnionej osobie do Apteki Szpitalnej w Świeradowie Zdroju przy ul. Piłsudskiego 35.
4. Dostawca zobowiązuje się dostarczyć towar w ciągu 48 godzin od złożenia zamówienia, a w przypadku zamówień na „CITO” w ciągu 24 godzin.
5. Zapłata za dostarczony towar nastąpi przelewem w terminie określonym przez Wykonawcę w ofercie. Zamawiający wymaga zachowania minimalnego terminu płatności –45 dni od daty wystawienia i doręczenia rachunku lub faktury.
6. Dostawca zobowiązany jest do wystawienia faktur zgodnie ze złożoną ofertą cenową, która będzie stanowić załącznik do zawartej umowy.
Termin ważności leku powinien wynosić minimum 1 rok od daty dostawy lub być w początkowym okresie terminu ważności.
8. Dostawca zobowiązany jest, na wezwanie Zamawiającego, do dołączenia do leków certyfikatów, pozwoleń dotyczących dopuszczenia leków na terytorium RP.
9. Towar nie odpowiadający normom jakościowym zakwestionowany w dostawie przez Zamawiającego podlegać będzie reklamacji zgłoszonej telefonicznie lub pisemnie w ciągu 4 dni od dnia dostawy. Wszelkie koszty związane z reklamacją ponoszone będą przez Dostawcę.
Uwaga :
w formularzu asortymentowym ilości leków są ilościami szacunkowymi. Zamawiający będzie zamawiał leki w miarę potrzeb. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zamówienia innej ilości leków oraz rezygnacji z zakupu. Zakup leku jest uzależniony od posiadania przez Uzdrowisko Świeradów-Czerniawa Sp. z o.o. – Grupa PGU kontraktu z Narodowym Funduszem Zdrowia oraz zakwalifikowania pacjentów do leczenia.
Wymagania stawiane Wykonawcy:
1. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia.
2. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy.
3. Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem wykonawcy.
4. Określenie i wskazanie przez Wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów fax oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia.
5. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia.

OPIS CZĘŚCI ZAMÓWIENIA
- pakiet Nr 1 Lek do programu lekowego CERTOLIZUMAB PEGOL
- pakiet Nr 2 Lek do programu lekowego ETANERCEPT
- pakiet Nr 3 Lek do programu lekowego RYTUXIMAB
- pakiet Nr 4 Lek do programu lekowego ADALIMUMAB
- pakiet Nr 5 Lek do programu lekowego TOCILIZUMAB
Wg Załącznika nr 2 – formularza asortymentowego.

OPIS SPOSOBU PRZEDSTAWIANIA OFERT WARIANTOWYCH ORAZ MINIMALNE WARUNKI, JAKIM MUSZĄ ODPOWIADAĆ OFERTY WARIANTOWE, JEŻELI ZAMAWIAJĄCY DOPUSZCZA ICH SKŁADANIE
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.

WYMAGANY TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA
Termin wykonania zamówienia: sukcesywnie, przez okres12 miesięcy od dnia podpisania umowy.

WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
Posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.
Posiadania wiedzy i doświadczenia.
Dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
Sytuacji ekonomicznej i finansowej
Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy Pzp).

OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
Ocena spełniania w/w warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą graniczną "spełnia - nie spełnia", w oparciu o informacje zawarte w przedstawionych dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt 9 niniejszej SIWZ.
Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się:
wykonawców, którzy wyrządzili szkodę, nie wykonując zamówienia lub wykonując je nienależycie, jeżeli szkoda ta została stwierdzona orzeczeniem sądu, które uprawomocniło się w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania;
wykonawców, z którymi dany zamawiający rozwiązał albo wypowiedział umowę w sprawie zamówienia albo odstąpił od umowy w sprawie zamówienia , z powodu okoliczności, za które wykonawca ponosi odpowiedzialność, jeżeli rozwiązanie albo wypowiedzenie umowy albo odstąpienie od niej nastąpiło w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, a wartość niezrealizowanego zamówienia wyniosła co najmniej 5% wartości umowy;
wykonawców, w stosunku do których otwarto likwidację lub których upadłość ogłoszono, z wyjątkiem wykonawców, którzy po ogłoszeniu upadłości zawarli układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli przez likwidację majątku upadłego;
wykonawców, którzy zalegają z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, z wyjątkiem przypadków gdy uzyskali oni przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonanie decyzji właściwego organu;
Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli:
jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia;
jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji;
zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia;
została złożona przez Wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowania o udzielenie zamówienia lub nie zaproszonego do składania ofert;
zawiera omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na podstawie art. 88 ustawy Prawo zamówień publicznych, lub błędy w obliczeniu ceny;
Wykonawca w terminie 7 dni od dnia otrzymania zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki rachunkowej w obliczeniu ceny;
jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów.

OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIENIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
Celem potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia oraz umożliwienia oceny, oferta musi zawierać następujące dokumenty albo poświadczone za zgodność z oryginałem (każda zapisana strona) ich kserokopie lub odpisy.
Dokumenty jakie powinny zostać złożone w ofercie:
Wypełniona Oferta - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ.
Formularz cenowy/asortymentowy - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszej
SIWZ.
Oświadczenie wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ.
Oświadczenie wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do niniejszej SIWZ.
Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Zezwolenie na wykonywanie działalności gospodarczej w zakresie określonym w ustawie z dnia 6.09.2001 r. Prawo farmaceutyczne /Dz.U. z 2004 r. Nr 53, poz. 533 z póz. zm./.
W przypadku składania oferty przez spółkę cywilną do oferty należy załączyć umowę regulującą współpracę przedsiębiorców.
Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, w tym przypadku ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia . Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców. Dokument pełnomocnictwa musi być załączony do oferty i zawierać w szczególności wskazanie postępowania o zamówienie , którego dotyczy, wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, ustanowionego Pełnomocnika oraz zakres jego umocowania, obejmujący przede wszystkim:
reprezentowanie konsorcjum w postępowaniu o udzielenie zamówienia,
zaciąganie w imieniu konsorcjum zobowiązań,
złożenie oferty wspólnie,
prowadzenie korespondencji i podejmowanie zobowiązań związanych z postępowaniem o zamówienie.
Dokument pełnomocnictwa musi być podpisany w imieniu wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w tym wykonawcę ustanowionego jako Pełnomocnika i przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji Wykonawcy.
W przypadku podmiotów występujących wspólnie (konsorcjum, spółka cywilna) każdy
z uczestników musi załączyć do oferty dokumenty określone w pkt. 8.3 – 8.6. Pozostałe dokumenty
i oświadczenia przedkłada ustanowiony Wykonawca - Pełnomocnik jako wspólne.
W przypadku oceny spełniania warunków przetargowych przez podmioty występujące wspólnie warunki te będą zsumowane w celu łącznej oceny. Nie dopuszcza się uczestnictwa danego Wykonawcy w więcej niż jednym podmiocie występującym wspólnie.
UWAGA. Zamawiający jednokrotnie wzywa Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Zamawiający wzywa także, w wyznaczonym przez siebie terminie, do złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń i dokumentów, o których mowa powyżej. Oświadczenia lub dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane dostawy wymagań określonych przez zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert.

INFORMACJE O SPOSOBIE POROZUMIEWANIA SIĘ ZAMAWIAJĄCEGO Z WYKONAWCAMI ORAZ PRZEKAZYWANIA OŚWIADCZEŃ I DOKU­MENTÓW, A TAKŻE WSKAZANIE OSOBY UPRAWNIONEJ DO POROZUMI­EWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI
Wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują:
a) pisemnie na poniższy adres:
Uzdrowisko Świeradów-Czerniawa Sp. z o.o.- Grupa PGU
ul. Zdrojowa 2
59-850 Świeradów-Zdrój
b) faksem na numer (075) 78-20-653
c) zamawiający dopuszcza porozumiewanie się drogą elektroniczną na adres:
urbanczyk@uzdrowisko-swieradow.pl – wyłącznie podpisana wersja pdf
Jeżeli Zamawiający lub Wykonawca przekazują oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje faksem, każda ze stron niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania.
Od czasu otwarcia ofert do czasu zawarcia umowy Wykonawca może skontaktować się z Zamawiającym, z zachowaniem zasady pisemności.
Przy sprawdzaniu, ocenie i porównywaniu ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień, dotyczących treści złożonych ofert. Prośba o wyjaśnienie oraz odpowiedź powinny być składane z zachowaniem pisemności.
Zamawiający poprawi błędy dostrzeżone przez Zamawiającego przy ocenie ofert. Zamawiający poprawi w tekście oferty oczywiste omyłki pisarskie, oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek, inne omyłki polegające na niezgodności oferty ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia, nie powodujące istotnych zmian w treści oferty i niezwłocznie zawiadomi o tym Wykonawcę, którego oferta została poprawiona.
Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Zamawiający udzieli niezwłocznie wyjaśnień, chyba że prośba o wyjaśnienie treści SIWZ wpłynęła do zamawiającego na mniej niż 2 dni przed terminem składania ofert. (Kierownicy poszczególnych jednostek organizacyjnych nie mają upoważnienia do wyjaśniania treści specyfikacji).
Treść zapytań wraz z wyjaśnieniami Zamawiający przekaże Wykonawcom, którym przekazał specyfikację istotnych warunków zamówienia.
W szczególnie uzasadnionych przypadkach Zamawiający może w każdym czasie, przed upływem terminu składania ofert, zmodyfikować treść specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Dokonaną w ten sposób modyfikację Zamawiający przekaże niezwłocznie wszystkim Wykonawcom, którym przekazano specyfikację istotnych warunków zamówienia i zamieści na stronie internetowej.
Zamawiający przedłuża termin składania ofert, jeżeli w wyniku modyfikacji treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia niezbędny jest dodatkowy czas na wprowadzenie zmian w ofertach. O przedłużeniu terminu składania ofert zamawiający niezwłocznie zawiadamia wszystkich wykonawców, którym przekazano specyfikację istotnych warunków zamówienia i zamieszcza informację na stronie internetowej.
Zamawiający nie zamierza zwoływać zebrania Wykonawców.

WSKAZANIE OSÓB UPRAWNIONYCH DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI
W sprawach procedury osobą uprawnioną do kontaktów z Wykonawcami jest Pani Wioletta Urbańczyk – z-ca kierownika działu organizacyjno-prawnego tel. (075) 78-20-651 w godz. 8.00 -14.00.
W sprawach dotyczących przedmiotu zamówienia osobą uprawnioną do kontaktów z Wykonawcami jest Pani Jadwiga Latoch – Kierownik Apteki tel (075) 78-20-630 w godz. 9.00 – 13.00

WYMAGANIA DOTYCZĄCE WADIUM
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ
Ustala się, że składający ofertę pozostaje nią związany przez okres 30 dni, od dnia upływu terminu do składania ofert.
Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
W uzasadnionych przypadkach przed upływem terminu związania ofertą, Zamawiający może z zwrócić się do Wykonawców o wyrażenie zgody na przedłużenie tego terminu o oznaczony okres. Taka prośba i odpowiedź na nią muszą być dokonane w formie pisemnej.

OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERT
Wykonawca może złożyć jedną ofertę. Ofertę składa się w formie pisemnej lub elektronicznie (jako skany dokumentów) z zachowaniem podanego terminu składania ofert.
Oferta obejmie całość przedmiotu zamówienia (1 pakietu/części ) i musi być sporządzona w oparciu o niniejszą Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia.
Oferta musi spełniać następujące wymogi:
oferta ma być napisana w języku polskim, na maszynie do pisania, komputerze, ręcznie
długopisem lub nieścieralnym atramentem;
oferty nieczytelne nie będą rozpatrywane;
formularz oferty oraz wszystkie załączniki muszą być podpisane na każdej zapisanej stronie przez osobę(y) upoważnioną(e) do reprezentowania firmy (podpis i pieczątką imienną lub czytelny podpis), zgodnie z formą reprezentacji Wykonawcy określoną w rejestrze sądowym lub innym dokumencie, właściwym dla formy organizacyjnej firmy Wykonawcy;
upoważnienie do podpisywania oferty należy dołączyć do oferty w formie oryginału, o ile nie wynika ono z przepisów prawa lub załączonych dokumentów,
w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty musi być
załączone pełnomocnictwo określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do
reprezentacji Wykonawcy,
w przypadku złożenia kserokopii, pełnomocnictwo musi być potwierdzone „za zgodność z oryginałem” przez mocodawcę lub notarialnie i spełniać warunek lit c.,
złożone pełnomocnictwo powinno zostać opłacone, zgodnie z ustawą z dnia 16 listopada 2006 roku o opłacie skarbowej (Dz. U. z 2006 r. Nr 225, poz. 1635).
wszystkie strony oferty, w kolejności wskazanej w formularzu ofertowym, mają być spięte (zszyte) w sposób zapobiegający możliwości dekompletacji zawartości oferty;
zaleca się, aby wszystkie zapisane strony oferty były ponumerowane kolejnymi numerami;
wszelkie poprawki lub zmiany w tekście oferty muszą być parafowane i datowane własnoręcznie przez osobę podpisującą ofertę;
wszelkie miejsca wymagające wypełnienia lub skreślenia należy skreślić lub wypełnić poprzez wpisanie cyfry lub słowa.
Do oferty powinny być załączone wyszczególnione w pkt 8 niniejszej specyfikacji dokumenty.
W przypadku gdy Wykonawca jako załącznik do oferty dołączy kopię wymaganego dokumentu, kopia ta musi być opatrzona klauzulą „za zgodność z oryginałem”(każda zapisana strona) przez uprawnionego Wykonawcę (osobę(y) podpisującą(e) ofertę).
Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu wtedy, gdy załączona do oferty kopia zostanie uznana przez Zamawiającego za nieczytelną lub budzącą wątpliwości.
Dokumenty, których złożenia Zamawiający wymaga na załącznikach do niniejszej SIWZ (wymienione w pkt 8), powinny być złożone na tych załącznikach. Wykonawca może sporządzić własny dokument, ale pod warunkiem, że umieści w nim wszystkie informacje ściśle wg wzoru Zamawiającego (musi odpowiadać treści SIWZ) - złożenie dokumentu w innej formie może skutkować odrzuceniem oferty.
Złożenie przez Wykonawcę fałszywych lub stwierdzających nieprawdę dokumentów
albo nierzetelnych oświadczeń spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania.
Wszelkie koszty związane z przygotowaniem oraz złożeniem oferty ponosi Wykonawca.
Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. W przypadku, gdyby Wykonawca zamierzał zatrudnić do realizacji niniejszego zamówienia Podwykonawców, musi podać nazwy (firmy) proponowanych podwykonawców.

MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA I OTWARCIA OFERT
Ofertę należy złożyć w sekretariacie pok. 12 Uzdrowisko Świeradów-Czerniawa Sp. z o.o.-Grupa PGU ul. Zdrojowa 2, 59-850 Świeradów-Zdrój lub przesłać pocztą tradycyjną lub elektroniczną nie później niż do dnia 29.04.2019 r. do godz. 15.00 .
Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie opatrzonej nazwą zamówienia:
Sukcesywna dostawa leków do terapii lekowej na bieżące potrzeby Uzdrowiska Świeradów-Czerniawa Sp. z o.o.- Grupa PGU
nie otwierać przed dniem 29.04.2019 r. godz. 15.00
oraz pieczęcią firmową Wykonawcy (wraz z adresem i nr telefonu), zapieczętowanej w sposób gwarantujący zachowanie w poufności jej treści oraz zabezpieczającej jej nienaruszalność do terminu otwarcia ofert.
Zamawiający dopuszcza możliwość przesłania podpisanego skanu oferty na adres mailowy :
urbanczyk@uzdrowisko-swieradow.pl z zachowaniem terminu j.w.
Oferty złożone po terminie składania ofert zostaną zwrócone bez otwierania.
Wykonawca może, przed upływem terminu do składania ofert, zmienić lub wycofać złożoną przez siebie ofertę. Powiadomienie o zmianie lub wycofaniu musi być złożone według takich samych zasad jak składana oferta z dopiskiem: „zmiana lub „wycofanie”. Koperty oznaczone „wycofanie” zostaną otwarte i odczytane w pierwszej kolejności. Koperty wewnętrzne nie będą otwierane. Zmiany w ofercie lub jej wycofanie przez Wykonawcę przed upływem terminu składania ofert są skuteczne.
W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać udzielenia przez Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych przez nich ofert.
Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający zawiadamia wykonawców, którzy złożyli oferty, o:
wyborze najkorzystniejszej oferty
Terminie zawarcia umowy.
Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyla się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny.

OPIS SPOSOBU OBLICZENIA CENY
W formularzu oferty należy podać: cenę jednostkową bez podatku VAT, wartość bez podatku VAT, kwotę podatku VAT oraz wartość z podatkiem VAT.
Cena musi być skalkulowana w sposób jednoznaczny i zawierać wszelkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia, w tym transport do Zamawiającego.
Rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą prowadzone będą w złotych polskich.
Podane ceny należy zaokrąglić do drugiego miejsca po przecinku.
Wykonawca może zaproponować tylko jedną cenę i nie może jej zmienić po złożeniu oferty. Cena musi być zgodna z aktualnym komunikatem NFZ. Negocjacje w sprawie ceny nie będą prowadzone.

INFORMACJE DOTYCZĄCE WALUT OBCYCH, W JAKICH MOGĄ BYĆ PROWADZONE ROZLICZENIA MIĘDZY ZAMAWIAJĄCYM A WYKONAWCĄ.
Zamawiający nie przewiduje możliwości dokonywania rozliczeń z Wykonawcą w walutach obcych.

OPIS KRYTERIÓW, KTÓRYMI ZAMAWIAJĄCY BĘDZIE KIEROWAŁ SIĘ PRZY WYBORZE OFERTY WRAZ Z PODANIEM ZNACZENIA TYCH KRYTERIÓW ORAZ SPOSOBU OCENY OFERT.
Kryteria wyboru oferty.
Zamawiający oceni i porówna jedynie te oferty, które zostały uznane za zgodne
z przepisami prawa, specyfikacją istotnych warunków zamówienia i nie zostały odrzucone.
Przy wyborze ofert Zamawiający będzie się kierował następującym kryterium:
(C) - 100 %
Kryterium ocenione będzie wg następującego wzoru:
Cmin
C = -------- x 100 pkt
Cbad
gdzie:
C - liczba punktów możliwa do uzyskania w kryterium cena
Cmin - najniższa cena spośród ofert
Cbad - cena oferty badanej
Zamawiający wybierze jako najkorzystniejszą ofertę Wykonawcy, który uzyska najwyższą ilość
punktów (100 pkt).

INFORMACJA O FORMALNOŚCIACH, JAKIE POWINNY ZOSTAĆ DOPEŁNIONE PO WYBORZE OFERTY W CELU ZAWARCIA UMOWY W SPRAWIE ZAMÓWIENIA.
Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi Wykonawców, którzy złożyli oferty o rozstrzygnięciu.
Przed podpisaniem umowy Wykonawcy występujący wspólnie przedstawią Zamawiającemu umowę konsorcjum spełniającą następujące wymagania: powinna być sporządzona w formie pisemnej i zawierać co najmniej: oznaczenie stron (firma (nazwa), adres, formę organizacyjno-prawną, wskazanie rejestrów lub ewidencji działalności gospodarczej), cel gospodarczy, zakresy zadań poszczególnych uczestników konsorcjum, odpowiedzialność solidarną uczestników konsorcjum, okres obowiązywania umowy, zasady partycypacji w zyskach oraz kosztach związanych z realizacją wspólnego celu gospodarczego, określenie sposobu reprezentacji konsorcjum, zakaz dokonywania zmian umowy bez zgody Zamawiającego.

WYMAGANIA DOTYCZĄCE ZABEZPIECZENIA NALEŻYTEGO WYKONANIA UMOWY.
Zamawiający nie wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy.

ISTOTNE DLA STRON POSTANOWIENIA, KTÓRE ZOSTANĄ WPROWADZONE DO TREŚCI ZAWIERANEJ UMOWY W SPRAWIE ZAMÓWIENIA.
Przyjęcie w ofercie projektu umowy stanowi jeden z istotnych warunków przyjęcia oferty przez
Zamawiającego. Wykonawca akceptuje treść projektu umowy na wykonanie przedmiotu zamówienia
przez złożenie oświadczenia.

POSTANOWIENIA KOŃCOWE
Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania lub nie wyłonienia żadnego Wykonawcy bez podania przyczyn.
Załączniki do SIWZ:
Nr 1 - Oferta
Nr 2 - Formularz asortymentowy cenowy
Nr 3 - Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Nr 4 – Oświadczenie Wykonawcy
Nr 5 – Projekt umowy

(załaczniki) (załącznik 01) (załącznik nr 02) (załącznik nr 03) (załącznik nr 04) (załącznik nr 5) (Modyfikacja SIWZ - Pakiet Nr 5)


___
22.05.2018

Klauzula informacyjna "RODO":

Administratorem danych osobowych będzie Uzdrowisko Świeradów-Czerniawa Sp. z o.o. – Grupa PGU Spółka. Podmiot ten posiada Inspektora Ochrony Danych Osobowych, z którym można skontaktować się za pośrednictwem poczty e-mail: adm@uzdrowisko-swieradow.pl.
podstawą przetwarzania danych osobowych jest zgoda;
przetwarzanie będzie odbywać się wyłącznie w celu wysyłki newslettera;
Dane mogą być przekazywane Polskiej Grupie Uzdrowisk Sp. z o.o. ul. Gen. W. Sikorskiego 2-8, 53-659 Wrocław w celach marketingowych, co każdorazowo odbywać się będzie na podstawie umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych;
Dane osobowe nie będą przekazywane do państw trzecich lub organizacji międzynarodowych;
Administrator będzie przetwarzał dane przez okres niezbędny dla realizacji celu przetwarzania, jednak nie dłużej niż do momentu wycofania niniejszej zgody;
Subskrybentowi przysługuje prawo do dostępu do treści danych i ich sprostowania, usunięcia danych, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych - bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, które miało miejsce do czasu realizacji jednego z tych praw;
Subskrybentowi przysługuje prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, które miało miejsce przed cofnięciem zgody;
Subskrybentowi przysługuje prawo do wniesienia skargi do Generalnego Inspektora Ochrony Danych Osobowych (a po 25 maja 2018 r. – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, który będzie jego następcą), jeśli sposób przetwarzania moich danych będzie niezgodny z prawem;
wyrażenie zgody na otrzymywanie newsletter jest dobrowolne, lecz niezbędne w celu otrzymywania od Spółki informacji handlowych środkami komunikacji elektronicznej.

POBIERZ KLAUZULĘ
__________