preloader
Data przyjazdu
Data wyjazdu

PROCEDURY I REGULAMIN- BEZPIECZNY POBYT

PROCEDURY BEZPIECZEŃSTWA-BEZPIECZNY POBYT W UZDROWISKU ŚWIERADÓW W CZASIE PANDEMII

Drodzy Goście, Wasze bezpieczeństwo jest dla nas największą wartością. W związku z sytuacją epidemiczną w Polsce wprowadziliśmy dodatkowe zasady bezpieczeństwa i higieny, które pozwolą Państwu cieszyć się bezpiecznym i spokojnym pobytem w naszym Uzdrowisku.

  • Pobyty realizowane są zgodnie z aktualnymi zasadami i ograniczeniami dostępne na stronie internetowej : Aktualne zasady i ograniczenia – Koronawirus: informacje
    i zalecenia-portal gov.pl (
    www.gov.pl)
  • Świadczymy usługi pod nadzorem Urzędu Wojewódzkiego oraz Sanepidu.
  • Obowiązujące w naszej Spółce procedury ISO, HACAP zapewniają jakość
    i bezpieczeństwo realizowanych pobytów.
  • Realizujemy procedury związane z zapobieganiem szerzenia się zakażeń w tym koronawirusem SARS Cov-2.
  • W Uzdrowisku wdrożone są procedury higieniczno-sanitarne zaakceptowane przez Sanepid.
  • Wszystkie limity określone w obowiązujących przepisach nie dotyczą osób w pełni zaszczepionych przeciw COVID-19
  • Stosujemy skuteczne środki dezynfekcji posiadające certyfikaty.

 

OGÓLNE PROCEDURY BEZPIECZEŃSTWA

  1. Zabezpieczenie całemu personelowi w zależności od wykonywanych czynności: przyłbic, maseczek jednorazowych, rękawic jednorazowe lub wielorazowego użytku, płynu do dezynfekcji.
  2. Pomiar temperatury pracownikom w momencie przyjścia do pracy, w przypadku podwyższonej temperatury min. 38o C, objawów chorobowych oddelegowanie pracownika do domu.
  3. Wprowadzenie dodatkowej dezynfekcji przestrzeni wspólnych pracowników, biur, szatni, pomieszczeń socjalnych oraz magazynów (dekontaminacja)
  4. Przebywanie w pomieszczeniach wspólnych pracowników z zachowaniem bezpiecznego dystansu.
  5. Zamontowanie we wszystkich obiektach dozowników do dezynfekcji rąk.
  6. Pomiar temperatury ciała Gości w dniu przyjazdu oraz w trakcie pobytu.
    W przypadku
    podwyższonej temperatury min. 38oC, objawów chorobowych Gość nie jest meldowany.
  7. Wyposażenie wszystkich recepcji, gabinetów pielęgniarskich, bazy zabiegowej
    w termometry bezdotykowe.
  8. Przestrzeganie procedur i zachowań zarówno przez pracowników jak i Gości.
  9. W części hotelowej zakaz przebywania osób niezameldowanych w Uzdrowisku.
  10. Na terenie Uzdrowiska w częściach wspólnych Gość zobowiązany jest do noszenia maseczki na twarzy.
  11. W przypadku podwyższonej temperatury minimum 38o C, objawów chorobowych, które pojawiają się u Gościa podczas pobytu obowiązuje zakaz przemieszczania się poza pokój.
  12. Preferowana forma płatności przez Gościa za wszystkie usługi kartą płatniczą lub telefonem.

CZĘŚCI WSPÓLNE – POMIESZCZENIA OGÓLNODOSTĘPNE

  1. Zamontowane dozowniki z płynem do dezynfekcji rąk:
  1. w strefie wejściowej do budynków
  2. przed wejściem do jadalni oraz do restauracji
  3. przed wejściami na bazę zabiegową (SPA, sala gimnastyczna, fizykoterapia, strefa hydro, Goplana, Sanus, Zakład Borowinowy, Zakład Radoczynny)
  1. Systematyczna dezynfekcja powierzchni wspólnych, tj. blaty recepcyjne, klamki, poręcze, terminale itp.

RECEPCJA

  1. Ilość przebywających Gości przy recepcji ograniczona, z zachowaniem obowiązującego dystansu społecznego.
  2. Ograniczenie do niezbędnego minimum czasu obsługi Gościa.
  3. Dostępność Procedur bezpieczeństwa i Regulaminu pobytu.

POKÓJ HOTELOWY

  1. Sprzątanie pokoi jedynie na życzenie Gościa wraz z dezynfekcją urządzeń, mebli, klamek, armatury oraz wietrzenie pokoi ( realizacja tych czynności odbywać się będzie bez obecności Gościa w pokoju).
  2. Wymiana ręczników i pościeli zgodnie z obowiązującym w Spółce regulaminem.
  3. Mydło wolnostojące z dozownikiem w łazience oraz instrukcja mycia rąk.
  4. Dostępność w pokoju procedur bezpieczeństwa i Regulaminu pobytu.

GASTRONOMIA – JADALNIA, RESTAURACJA, BAR,

  1. Posiłki serwowane z zachowaniem obowiązujących zasad bezpieczeństwa.
  2. Przestrzeganie przez Gości godzin posiłków gwarantujące sprawną obsługę.
  3. Posiłki oraz cieple napoje serwujemy na porcelanowej zastawie, zapewniamy metalowe sztućce oraz szkło, które regularnie wyparzamy i dezynfekujemy.

DZIAŁ MEDYCZNY

  1. W gabinetach lekarskich i pielęgniarskich dostępne środki dezynfekujące.
  2. Dla Gości pełnopłatnych zapewniona doraźna opieka lekarska – lekarz dostępny na zasadzie teleporady, bezpośredni kontakt w przypadku zagrożenia zdrowia, dostępność lekarza siedem dni w tygodniu.
  3. Doraźna opieka pielęgniarska siedem dni w tygodniu.
  4. Izolatka w każdym obiekcie.

BAZA ZABIEGOWA

  1. Przed wejściem na bazę zabiegową dezynfekcja rąk przez Gościa
  2. Organizacja pracy na bazie zabiegowej dostosowana do ilości Gości w celu zapewnienia obowiązujących zasad dystansu społecznego.
  3. Ilość osób uczestniczących w zajęciach grupowych z zachowaniem bezpiecznego dystansu.
  4. Regularna dezynfekcja sprzętu rehabilitacyjnego, lady recepcyjnej, powierzchni łóżek.

SPA & WELLNESS

  1. Przed wejściem do SPA dezynfekcja rąk przez Gościa.
  2. Pomiar temperatury Gościa z zewnątrz w recepcji SPA. w przypadku podwyższonej temperatury min. 38oC, objawów chorobowych uniemożliwiają korzystanie Gościom ze strefy SPA.
  3. Ograniczenie ilości osób korzystających ze SPA w celu zapewnienia bezpiecznego dystansu .
  4. Wprowadzenie bezpiecznej odległości między stanowiskami zabiegowymi.
  5. Regularna dezynfekcja sprzętu , powierzchni łóżek , wanien, blatów mebli, itp.

PIJALNIA

  1. Ilość przebywających Gości przed Pijalnią ograniczona, z zachowaniem obowiązującego dystansu społecznego.
  2. Regularna dezynfekcja sprzętu, blatów.

GROTA SOLNA

  1. Ilość przebywających Gości przed recepcją ograniczona, z zachowaniem obowiązującego dystansu społecznego,
  2. Pomiar temperatury Gościa z zewnątrz w recepcji Goplana. W przypadku podwyższonej temperatury min. 38o C, objawów chorobowych uniemożliwiają korzystanie Gościom z seansów w Grocie.
  3. Obowiązkowe stosowanie przez Gości jednorazowych ochraniaczy na obuwie/skarpety.
  4. Zmniejszenie ilości osób uczestniczących w seansach zapewniając bezpieczny dystans społeczny.
  5. Zwiększenie przerw pomiędzy seansami celem wietrzenia Groty, każdorazowo po seansie dezynfekcja leżaków, na koniec dnia ogólna dezynfekcja Groty lampą bakteriobójczą.

MUZEUM

  1. Przy wejściu do Muzeum dezynfekcja rąk przez Gościa.
  2. Pomiar temperatury Gościa z zewnątrz przez pracownika Muzeum, a w przypadku podwyższonej temperatury min. 38oC, objawów chorobowych uniemożliwienie wejścia do Muzeum.
  3. Ograniczenie ilości osób korzystających z Muzeum w celu zapewnienia bezpiecznego dystansu .
  4. Regularna dezynfekcja powierzchni blatów i urządzeń.
 


 
Cieplice
Recepcja
Cieplice
Rezerwuj
Cieplice
Dojazd