preloader
Data przyjazdu
Data wyjazdu

PROCEDURY I REGULAMIN- BEZPIECZNY POBYT

PROCEDURY BEZPIECZEŃSTWA-BEZPIECZNY POBYT
W UZDROWISKU ŚWIERADÓW

Drodzy Goście, Wasze bezpieczeństwo jest dla nas największą wartością. W związku z sytuacją epidemiczną w Polsce wprowadziliśmy dodatkowe zasady bezpieczeństwa i higieny, które pozwolą Państwu cieszyć się bezpiecznym i spokojnym pobytem w naszym Uzdrowisku.

  • Świadczymy usługi pod nadzorem Urzędu Wojewódzkiego oraz Sanepidu.
  • Obowiązujące w naszej Spółce procedury ISO, HACAP zapewniają jakość
    i bezpieczeństwo realizowanych pobytów.
  • Realizujemy procedury związane z zapobieganiem szerzenia się zakażeń w tym koronawirusem SARS Cov-2.
  • W Uzdrowisku wdrożone są procedury higieniczno-sanitarne zaakceptowane przez Sanepid.
  • Stosujemy skuteczne środki dezynfekcji posiadające certyfikaty.

 

OGÓLNE PROCEDURY BEZPIECZEŃSTWA

  1. Zabezpieczenie całemu personelowi w zależności od wykonywanych czynności: przyłbic, maseczek jednorazowych, rękawic jednorazowe lub wielorazowego użytku, płynu do dezynfekcji.
  2. Pomiar temperatury pracownikom w momencie przyjścia do pracy, w przypadku podwyższonej temperatury min. 38o C, objawów chorobowych oddelegowanie pracownika do domu.
  3. Wprowadzenie dodatkowej dezynfekcji przestrzeni wspólnych pracowników, biur, szatni, pomieszczeń socjalnych oraz magazynów (dekontaminacja)
  4. Przebywanie w pomieszczeniach wspólnych pracowników z zachowaniem bezpiecznego dystansu.
  5. Zamontowanie we wszystkich obiektach dozowników do dezynfekcji rąk.
  6. Pomiar temperatury ciała Gości w dniu przyjazdu oraz w trakcie pobytu.
    W przypadku
    podwyższonej temperatury min. 38oC, objawów chorobowych Gość nie jest meldowany.
  7. Wyposażenie wszystkich recepcji, gabinetów pielęgniarskich, bazy zabiegowej
    w termometry bezdotykowe.
  8. Zamontowanie pleksi we wszystkich recepcjach, Biurze Podróży, w gabinetach lekarskich, pielęgniarskich, Pijalni oraz wybranych obszarach bazy zabiegowej.
  9. Przestrzeganie procedur i zachowań zarówno przez pracowników jak i Gości.
  10. W części hotelowej zakaz przebywania osób niezameldowanych w Uzdrowisku.
  11. Na terenie Uzdrowiska w częściach wspólnych Gość zobowiązany jest do noszenia maseczki na twarzy.
  12. W przypadku podwyższonej temperatury minimum 38o C, objawów chorobowych, które pojawiają się u Gościa podczas pobytu obowiązuje zakaz przemieszczania się poza pokój.
  13. Preferowana forma płatności przez Gościa za wszystkie usługi kartą płatniczą lub telefonem.

 

CZĘŚCI WSPÓLNE – POMIESZCZENIA OGÓLNODOSTĘPNE

  1. Zamontowane dozowniki z płynem do dezynfekcji rąk:
  1. w strefie wejściowej do budynków
  2. przed wejściem do jadalni oraz do restauracji
  3. przed wejściami na bazę zabiegową (SPA, sala gimnastyczna, fizykoterapia, strefa hydro, Goplana, Sanus, Zakład Borowinowy, Zakład Radoczynny)
  1. Systematyczna dezynfekcja powierzchni wspólnych, tj. blaty recepcyjne, klamki, poręcze, terminale itp.

RECEPCJA

  1. Ilość przebywających Gości przy recepcji ograniczona, z zachowaniem obowiązującego dystansu społecznego.
  2. Ograniczenie do niezbędnego minimum czasu obsługi Gościa.
  3. Dostępność procedur bezpieczeństwa i Regulaminu pobytu ( przy meldunku Gość podpisuje akceptację Regulaminu-Bezpieczny Pobyt)

 

POKÓJ HOTELOWY

  1. Sprzątanie pokoi jedynie na życzenie Gościa wraz z dezynfekcją urządzeń, mebli, klamek, armatury oraz wietrzenie pokoi ( realizacja tych czynności odbywać się będzie bez obecności Gościa w pokoju).
  2. Wymiana ręczników i pościeli zgodnie z obowiązującym w Spółce regulaminem.
  3. Mydło wolnostojące z dozownikiem w łazience oraz instrukcja mycia rąk.
  4. Dostępność w pokoju procedur bezpieczeństwa i Regulaminu pobytu.

 

GASTRONOMIA – JADALNIA, RESTAURACJA, BAR,

  1. Posiłki serwowane do pokoju.
  2. Przestrzeganie przez Gości godzin posiłków gwarantujące sprawną obsługę.
  3. Posiłki oraz cieple napoje serwujemy na porcelanowej zastawie, zapewniamy metalowe sztućce oraz szkło, które regularnie wyparzamy i dezynfekujemy.
  4. W pokoju dostępny czajnik do samodzielnego przygotowania gorących napojów.

 

DZIAŁ MEDYCZNY

  1. W gabinetach lekarskich i pielęgniarskich dostępne środki dezynfekujące.
  2. Dla Gości hotelowych zapewniona doraźna opieka lekarska – lekarz dostępny na zasadzie teleporady, bezpośredni kontakt w przypadku zagrożenia zdrowia, dostępność lekarza siedem dni w tygodniu.
  3. Doraźna opieka pielęgniarska siedem dni w tygodniu.
  4. Izolatka w każdym obiekcie.

 

BAZA ZABIEGOWA

  1. Przed wejściem na bazę zabiegową dezynfekcja rąk przez Gościa
  2. Organizacja pracy na bazie zabiegowej dostosowana do ilości Gości w celu zapewnienia obowiązujących zasad dystansu społecznego.
  3. Zmniejszenie ilości osób uczestniczących w zajęciach grupowych do 6 osób zapewniających zachowanie dystansu społecznego.
  4. Regularna dezynfekcja sprzętu rehabilitacyjnego, lady recepcyjnej, powierzchni łóżek.

 

SPA & WELLNESS

  1. Przed wejściem do SPA dezynfekcja rąk przez Gościa.
  2. Pomiar temperatury Gościa z zewnątrz w recepcji SPA. w przypadku podwyższonej temperatury min. 38oC, objawów chorobowych uniemożliwiają korzystanie Gościom ze strefy SPA.
  3. Ograniczenie ilości osób korzystających ze SPA w celu zapewnienia bezpiecznego dystansu .
  4. Wprowadzenie bezpiecznej odległości między stanowiskami zabiegowymi
  5. Regularna dezynfekcja sprzętu rehabilitacyjnego, lady recepcyjnej, powierzchni łóżek.

 

PIJALNIA

  1. Ilość przebywających Gości przed Pijalnią ograniczona, z zachowaniem obowiązującego dystansu społecznego.
  2. Regularna dezynfekcja sprzętu, blatów.

 

GROTA SOLNA

  1. Ilość przebywających Gości przed recepcją ograniczona, z zachowaniem obowiązującego dystansu społecznego,
  2. Pomiar temperatury Gościa z zewnątrz w recepcji Goplana. W przypadku podwyższonej temperatury min. 38o C, objawów chorobowych uniemożliwiają korzystanie Gościom z seansów w Grocie.
  3. Obowiązkowe stosowanie przez Gości jednorazowych ochraniaczy na obuwie/skarpety.
  4. Zmniejszenie ilości osób uczestniczących w seansach zapewniając bezpieczny dystans społeczny.
  5. Zwiększenie przerw pomiędzy seansami celem wietrzenia Groty, każdorazowo po seansie dezynfekcja leżaków, na koniec dnia ogólna dezynfekcja Groty lampą bakteriobójczą.

MUZEUM

  1. Przy wejściu do Muzeum dezynfekcja rąk przez Gościa.
  2. Pomiar temperatury Gościa z zewnątrz przez pracownika Muzeum, a w przypadku podwyższonej temperatury min. 38oC, objawów chorobowych uniemożliwienie wejścia do Muzeum.
  3. Ograniczenie ilości osób korzystających z Muzeum w celu zapewnienia bezpiecznego dystansu .
  4. Regularna dezynfekcja powierzchni blatów i urządzeń.

REGULAMIN - BEZPIECZNY POBYT
W UZDROWISKU ŚWIERADÓW

W celu zapewnienia bezpieczeństwa podczas pobytu w Uzdrowisku Świeradów w czasie pandemii, Gość zobowiązany jest do przestrzegania obowiązującego Regulaminu.

1. Przy stanowisku recepcyjnym może znajdować się tylko jedna osoba.
2. Czas obsługi Gościa przy recepcji ograniczony do niezbędnego minimum.
3. Po wejściu do budynku obowiązkowa dezynfekcja rąk, w obiektach znajdują się oznakowane dozowniki z płynem do dezynfekcji.
4. 
Obowiązkowa dezynfekcja rąk przed wejściem do jadalni/restauracji, bazy zabiegowej, strefy Wellness & SPA.
5.Jednorazowo w holu recepcyjnym może przebywać ilość osób gwarantująca zachowanie obowiązującego dystansu społecznego.
6. Przed rozpoczęciem procesu meldunkowego w recepcji, pomiar temperatury Gościa.
    W przypadku podwyższonej temperatury min. 38oC, objawów chorobowych Gość nie jest meldowany.
7. Na terenie Uzdrowiska w częściach wspólnych Gość zobowiązany jest do noszenia maseczki na twarzy.
8. Zabezpieczenie maseczek oraz rękawiczek jednorazowych po stronie Gościa (dostępny zakup w recepcjach).
9. Podczas pobytu w Uzdrowisku i korzystania z oferowanych usług Gość jest zobowiązany do zachowania obowiązującego dystansu społecznego.
10. W przypadku zaobserwowania u siebie objawów chorobowych, Gość zobowiązany jest pozostać w pokoju i telefonicznie poinformować pracownika recepcji, który skontaktuje Go z pracownikiem Działu Medycznego.
11. W przypadku podejrzenia zakażenia Covid 19 Gościa obowiązują obecnie stosowane ogólnokrajowe procedury.
12. W części hotelowej zakaz przebywania osób niezameldowanych w Uzdrowisku.
13. Preferowana forma płatności przez Gościa za wszelkie usługi kartą płatniczą lub telefonem.
14. Sprzątanie pokoi jedynie na życzenie Gościa wraz z dezynfekcją urządzeń, mebli, klamek, armatury oraz wietrzenie pokoi ( realizacja tych czynności odbywać się będzie bez obecności Gościa w pokoju).
15. Przestrzeganie przez Gości godzin posiłków, gwarantujące sprawną obsługę.
16. Przestrzeganie przez Gości zaplanowanych godzin zabiegów/zajęć. Niepunktualne zgłoszenie się na zabiegi/zajęcia skutkuje brakiem ich realizacji.
17. Podczas zabiegów Gość jest zobowiązany do posiadania prześcieradła jednorazowego (dostępny zakup w recepcji).


Cieplice
Recepcja
Cieplice
Rezerwuj
Cieplice
Dojazd